Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Έκκληση για ενότητα





«Προχωρούμε με αρχές και στόχους που συνοψίζονται στις εξής λέξεις: άνοιγμα στην κοινωνία, αλληλεγγύη και προοπτική».

Αυτό τόνισε από το βήμα του έκτακτου συνεδρίου της ΝΔ ο Κώστας Καραμανλής.

Όπως είπε, η εκλογή προέδρου από τη λαϊκή βάση αποτελείε σημαντική κατάκτηση, ενισχύει την αμφίδρομη επικοινωνίας και ανοίγει νέα προοπτική.

Απηύθυνε παράλληλα έκκληση να αποφευχθούν οι αιτιάσεις και οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί και ο διάλογος να διεξαχθεί με όρους του μέλλοντος.


«Ο νέος πρόεδρος να έχει τη στήριξη και την υποστήριξη όλων, θα είναι ο νέος πρόεδρος του κόμματος, ο νέος πρωθυπουργός της χώρας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ν.Δ.

Ο κ. Καραμανλής άσκησε κριτική στην κυβέρνηση σε ό,τι αφορά την οικονομική της πολιτική και τόνισε ότι αναγκάστηκε να υπαναχωρήσει από τις προεκλογικές της δεσμεύσεις.

Τα δείγματα της κυβερνητικής πολιτικής τις 30 πρώτες μέρες υπαγορεύουν επαγρύπνηση, τόνισε ο κ. Καραμανλής.

«Το εκλογικό αποτέλεσμα ήταν οδυνηρό για όλους μα πιο πολύ για μένα. Ανέλαβα την ευθύνη και δρομολόγησα τις διαδικασίες για την εκλογή νέου προέδρου», τόνισε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

O κ. Καραμανλής παραδέχθηκε ότι τα 5,5 χρόνια υπήρξαν παραλείψεις , καθυστερήσεις και λάθη. «Υπήρξαν συμπεριφορές ξένες προς τις αρχές μου, δυσαρέστησα κάποιους από σας, όλα αυτά πίκραναν πιο πολύ από όλους εμένα».

Ο κ. Καραμανλής δήλωσε στη συνέχεια ότι ποτέ δεν υποστήριξε πως διεκδικεί το αλάθητο. «Το αλάθητο είναι εκτός του χώρου της πολιτικής, όπως έλεγε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής», ανέφερε ο πρόεδρος της Ν.Δ.

«Είναι η τελευταία φορά που απευθύνομαι σε συλλογικό όργανο της Ν.Δ. με την ιδιότητα του προέδρου και φέρνω στη μνήμη μου τις μοναδικές στιγμές αυτής της διαδορμής. Είμαι υπερήφανος για τη διαδρομή των τελευταίων 13 χρόνων, είμαι ευγνώμων που μου δώσατε το προνόμιο να ζήσω αυτή τη διαδρομή», δήλωσε εμφανώς συγκινημένος ο κ. Καραμανλής.

«Πριν 13 χρόνια εμπιστευτήκατε τις προσδοκίες σας σ΄έναν νεαρό Μακεδόνα πολιτικό και μαζί χτίσαμε πάνω στα πολλά, που μας ενώνουν, σε ένα κόμμα, που δεν αποδέχεται διχαστικές λογικές», τόνισε ο κ. Καραμανλής, ενώ υπενθύμισε την ιδεολογική πλατφόρμα του κόμματος, τονίζοντας ότι «η ΝΔ υπηρετούσε πάντα την ανάγκη για ριζικές αλλαγές. Το κλειδί της προόδου είναι οι μεταρρυθμίσεις» και ειδικά σ΄έναν κόσμο που αλλαζει διαρκώς.

«Δεν σας αποχαιρετώ, θα είμαι μαζί σας στους αγώνες για μια νέα Ελλάδα. θα είμαι συνεχώς μαζί σας, δίπλα στο νέο πρόεδρο της Ν.Δ.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου