Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Οι 100 μέρες των μεταφορών. Στην τελική ευθεία το σχέδιο της κυβέρνησης για τις συγκοινωνίες

Στην Αθήνα προβλέπεται
συγχώνευση των σημερινών πέντε
συγκοινωνιακών φορέων σε δύο.
Τα εισιτήρια αναμένεται να αυξηθούν στο 1,5 ευρώ.

Συγχρηματοδοτούμενες επενδύσεις συνολικού προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ, αποκρατικοποιήσεις και ανασυγκρότηση ΟΣΕ και ΟΑΣΑ περιλαμβάνει το πρόγραμμα των 100 ημερών για τις κρατικές εταιρείες συγκοινωνιών και τις βασικές κρατικές υποδομές σε λιμάνια και αεροδρόμια.


Το θέμα των αναπτυξιακών παρεμβάσεων στις υπό αναδιοργάνωση ΔΕΚΟ του υπουργείου υποδομών ήταν το βασικό θέμα σε σύσκεψη που έγινε στο ΥΠΟΙΚ μεταξύ του υπουργού Οικονιμικών, Γ Παπακωνσταντίνου του υπουργού Υποδομών, Δ.Ρέππα.
Το πρώτο από τα θέματα ήταν ο ΟΣΕ και η υλοποίηση του σχεδίου αναδιοργάνωσης το οποίο δημοσιοποιήθηκε πριν από λίγες εβδομάδες . Εκτός από το πρόγραμμα αναδιοργάνωσης του Οργανισμού το οποίο σύμφωνα με τον κ. Τσιόκα θα απαιτήσει εκτός των άλλων και περίπου 1,800 μετατάξεις υπαλλήλων συζητήθηκε και η προώθηση των «παγωμένων» σιδηροδρομικών έργων.
Εργαλείο χρηματοδότησης στην κατεύθυνση αυτή αναμένεται να αποτελέσει το δάνειο ύψους 2 δισ. ευρώ που έχει εξασφαλίσει η Ελλάδα από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων από το καλοκαίρι.
Σε ό,τι αφορά τις εταιρείες συγκοινωνιών της Αθήνας το σχέδιο αναδιοργάνωσης αναμένεται να δημοσιοποιηθεί μέχρι και τα τέλη Δεκεμβρίου.

Σε γενικές γραμμές θα προβλέπει τη συγχώνευση των σημερινών πέντε συγκοινωνιακών φορέων σε δύο μια νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει τα μέσα σταθερής τροχιάς τραμ μετρό ΗΛΠΑΠ και μια δεύτερη που θα περιλαμβάνει την ΕΘΕΛ και τον ΗΣΑΠ Παράλληλα προγραμματίζεται αύξηση εισιτηρίων από το 1 στα 1,2 ή τα 1,5 ευρώ, ενώ είναι άγνωστος ο αριθμός αποχωρήσεων και μετατάξεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου