Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Μενού α λα "Δεν (Σ)Τρως Καν"

Χριστουγεννιάτικο τραπέζι δύο ταχυτήτων, δημιουργεί το μνημόνιο σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδος Μιχάλη Τσιφάκη.

Είναι πλέον γνωστό σ’ όλο το πανελλήνιο ότι οι φετινές γιορτές των χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς δημιουργούν μεγάλο προβληματισμό στους καταναλωτές εξ’ αιτίας των πρωτόγνωρων περικοπών στο εισόδημα, τόσο των μισθωτών όσο και των συνταξιούχων.
Είναι σαφές ότι κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες που επέφερε το μνημόνιο, η ψυχολογία του καταναλωτή να είναι αρνητική με αποτέλεσμα να μην υπάρχει γιορτινό αγοραστικό ενδιαφέρον.
Είναι βέβαιο ότι κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες οι φετινές αγορές δεν δύνανται να συγκριθούν με τις περσινές τόσο στη ποσότητα όσο και στη ποιότητα των προϊόντων αυτών που συνθέτουν το επίμαχο πλέον τραπέζι που παραδοσιακά επιβάλλει το έθιμο των χριστουγέννων.

Είναι βέβαιο ότι από τιμοληψίες της ένωσης οι τιμές των προϊόντων παρουσιάζουν αποκλίσεις μεταξύ των καταστημάτων γι’ αυτό απαιτείται ο καταναλωτής να ιεραρχήσει τις απαραίτητες αγορές του και να διερευνήσει επισταμένως την αγορά.

Οι καταναλωτές αρκούν σε οπτικές αγορές και ότι αφορά τα απαραίτητα κάνουν επιλέγουν τις ποσότητες με το σταγονόμετρο.

Το φετινό γιορτινό τραπέζι εκ των πραγμάτων δεν δύνανται να συγκριθεί με το περσινό κι αυτό οφείλεται στη μείωση του εισοδήματος ειδικά των μισθωτών και συνταξιούχων. Παρόλα ταύτα οι καταναλωτές μπορούν να επωφεληθούν από την ακρίβεια εάν πραγματοποιήσουν επισταμένη έρευνα αγοράς από κατάστημα σε κατάστημα και από αγορά σε κεντρική αγορά.

Σαφώς οι αγορές της συντριπτικής πλειοψηφίας των καταναλωτών είναι περιορισμένες ποσοτικά και ποιοτικά με αποτέλεσμα να σημειώνεται αύξηση της υποκατανάλωσης στους κλάδους της αγοράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου