Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Ο Σπύρος Σούλης στο Dancing with the stars! Άραγε θα είναι τόσο καλός στο χορό όσο και στην αρχιτεκτονική;


"Με το δεξί" μπαίνει σήμερα στο πλατό του Dancing with the stars ο Σπύρος Σούλης, καθώς είναι ο πρώτος guest star που θα ..σύρει το χορό.
Ο Σπύρος Σούλης θα χορέψει μαζί με την Άννα Πολύζου, την παρτενέρ που είχε ο Νάσος Γαλακτερός. Ο γνωστός παρουσιαστής, μίλησε για τις πρόβες με την Άννα. “Είναι η πρώτη μου φορά που χορεύω μια χορογραφία, η πρώτη φορά που χορεύω μπροστά από κάμερα. Η πρώτη φορά για όλα! Μέχρι τώρα χόρευα όπως χορεύουμε όλοι, είτε σε κλαμπ, είτε σε πάρτι, είτε σε γάμους. Για μένα ο χορός είναι γυμναστική, εκτόνωση, έκφραση, αλλά κυρίως πειθαρχία. Αυτός είναι και ένας λόγος που τα πάμε πάρα πολύ καλά με την Άννα, γιατί μου αρέσει πολύ η πειθαρχία. Αισθάνομαι τυχερός που είμαι μαζί της. Μου ήταν αδύνατον να πω “όχι” σε κάτι τέτοιο, γιατί από όλες τις πλευρές είναι κάτι που γίνεται σωστά. Και από την παραγωγή και η χορογράφος μου είναι πολύ καλοί στη δουλειά τους και όλα γίνονται με τον σωστό τρόπο. Και να μην ξεχνάμε και το πιο σημαντικό από όλα: ότι μαζεύεται στο τέλος ένα πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό για έναν πάρα πολύ καλό σκοπό”, είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου