Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Γ. Σκιαδαρέσης: Πιστεύω ότι χρωστάω την καριέρα μου στη φάτσα μου!

Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης μπορεί να μην είναι ο Brad Pitt, ωστόσο, το πρόσωπό του έχει κάτι που ενδιαφέρει τους κινηματογραφιστές…

Όπως ο ίδιος μάλιστα λέει, θεωρεί ότι οφείλει πάρα πολλά στο πρόσωπό του, όπως για παράδειγμα την καριέρα του. «Κατά κάποιον τρόπο πιστεύω ότι χρωστάω την καριέρα μου στη φάτσα μου. Μου το είχαν πει και στα πρώτα μου βήματα. Στην αρχή δεν έκανα τίποτα εγώ, απλώς έστελνα φωτογραφίες με το πρόσωπό μου. Για κάποιο λόγο γράφει και ενδιαφέρει τους κινηματογραφιστές», είπε ο ηθοποιός στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly».

Μεταξύ άλλων, μίλησε για τη σύζυγό του, Μπέσυ Μάλφα, με την οποία είναι παντρεμένος από το 1995. «Με ηρέμησε ως άνθρωπο. Αισθάνθηκα τη σιγουριά, ότι βρήκα ένα λιμάνι που μπορούσα να αράξω. Ήξερα ότι ήθελα να ζήσω μαζί της για πάντα. Πριν από αυτή ψαχνόμουν στις σχέσεις. Σταμάτησε να μου λείπει η οποιαδήποτε ερωτική επιβεβαίωση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Όσο για το αν έχουν φτάσει ποτέ στα πρόθυρα του χωρισμού; Ο ηθοποιός απάντησε: «Δύσκολες στιγμές, όμως, έχουμε περάσει, όπως όλα τα ζευγάρια. Προσπαθούμε να βλέπουμε και πέρα από την κρίση. Η Μπέσυ είναι το άλλο μου μισό, έχω ηρεμήσει και αλλάξει δίπλα της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου