Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Ν. Θεοδωρίδου: Ίσως να ήμουν λίγο τεμπέλα με τους γάμους μου

Έχοντας στο ενεργητικό της δύο γάμους, η Νατάσα Θεοδωρίδου δεν φαίνεται ανοιχτή στο ενδεχόμενο ενός τρίτου.
«Ο  γάμος είναι μεγάλη δέσμευση. Όπως ξέρετε το προσπάθησα δύο φορές, γιατί αγαπώ πάρα πολύ την οικογένεια -αν και θεωρώ ότι ούτως ή άλλως έχω δημιουργήσει μια πολύ δυνατή και δεμένη οικογένεια- αλλά ο γάμος θέλει πάρα πολλή δουλειά. Θέλει να αφήσεις λίγο τον εαυτό σου, να μην μπαίνεις πάντοτε μπροστά, να είσαι ένα βήμα πίσω, να κάνεις πολλή υπομονή, να σκέφτεσαι δύο και τρεις φορές τα πράγματα. Και ίσως εγώ να ήμουν λίγο “τεμπέλα” σε όλα αυτά», είπε η λαϊκή τραγουδίστρια σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Down Town» της Κύπρου.
Όσο για το αν έχει γίνει πιο επιφυλακτική με την πάροδο των χρόνων στον έρωτα; Η Νατάσα απάντησε:  «Ναι. Παρόλο που αυτό έρχεται σε μεγάλη αντίθεση με τον χαρακτήρα μου. Τώρα βέβαια ωραία σας τα λέω αυτά αλλά, την ώρα που μου χτυπά ο έρωτας την πόρτα, εγώ ανοίγω και τα δύο φύλλα της πόρτας δεν ανοίγω μόνο το ένα. Και τότε είναι που διαψεύδω εγώ η ίδια τον εαυτό μου… Δε μου αρέσει να τσιγκουνεύομαι στα συναισθήματά μου ούτε να ταλαιπωρώ τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου ως σύντροφοι».

Σε άλλο σημείο, παραδέχθηκε πως κλαίει πολύ εύκολα. «Είμαι πάρα πολύ ευαίσθητη και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να συγκινούμαι εύκολα, να κλαίω εύκολα, να λειτουργώ πιο πολύ συναισθηματικά. Από τη μια αυτό δεν είναι κακό. Από την άλλη, όμως, η μεγάλη μου ευαισθησία με κάνει να στενοχωριέμαι και εύκολα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου