Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Τρύφωνας Μπουγάς: "Εισέβαλαν στο σπίτι μου 16 άτομα της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος λες και είμαι επικίνδυνος καταζητούμενος"





Εισέβαλαν σπίτι μου , έψαξαν και έφυγαν άπραγοι.... ζητώντας σχεδόν συγνώμη!

Με πρωτοφανή επιθετικότητα και αγριότητα λες και θα έπιαναν τον πλέον επικίνδυνο καταζητούμενο 16 άτομα της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος, έκαναν κυριολεκτικά έφοδο στο σπίτι μου, παρουσία Εισαγγελέα, μετά από καταγγελία του Δημάρχου Π. Φαλήρου Διονύσιου Χατζηδάκη. Επανειλημμένα ο ως άνω νυν δήμαρχος προσπαθεί κυριολεκτικά να "φιμώσει" με κάθε νόμιμο ή μη τρόπο όλο το Φαληρικό ηλεκτρονικό ή έντυπο Τύπο.
Θεώρησε λοιπόν, ότι εγώ παρακινώ τους δημότες του Π. Φαλήρου εναντίον του, γράφοντας σε διάφορα site – blogs (FaliroPressNews). Προσπάθησε και σε μένα όπως και σε όλους τους άλλους νομοταγείς συμπολίτες του δήμου μας, να ασκήσει τρόμο και απειλή "σφραγίζοντας" τον λόγο, τις σκέψεις μας και ότι άλλο ενοχλεί !
Όσοι "κομάντος" και αν εισέλθουν στο σπίτι μου, όσες απειλές και αν δεχθώ, δεν θα πάψω ποτέ να υπηρετώ την αλήθεια , να ασκώ σωστή κριτική , να θέτω ερωτήματα και να ενημερώνω τον κόσμο για την παραβατική συμπεριφορά, τόσο του κ. Χατζηδάκη όσο και των λοιπών ομοίων του...θεωρώντας υποχρέωση μου να ενημερώνω σωστά και ενδελεχώς τους Φαληριώτες τιμώντας έτσι την ψήφο που μου προσφέρουν χρόνια τώρα!
Τρύφων Μπουγάς
Επιχειρηματίας / Πολιτευτής
Τέως Αντιδήμαρχος Π. Φαλήρου
Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης "ΦΑΛΗΡΙΚΗ ρήξη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου