Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Συνεχίζει τις τρέλες ο Ρεχάγκελ








Με την κλήση των Βαγγέλη Μάντζιο και Γιούρκα Σειταρίδη συνεχίζει τις τρέλες του ο μπάρμπα Ότο.
Η αποστολή της Εθνικής Ελλάδας, που ανακοίνωσε εν όψει των δύο τελευταίων αγώνων στην προκριματική φάση του Μουντιάλ 2010
περιλαμβάνει τους δύο παίκτες που έχουν να παίξουν περισσότερους από πέντε μήνες στις ομάδες τους.
Ψιλά γράμματα είναι αυτά για τον βετεράνο προπονητή που μάλλον θα κοουτσάρει τους τελευταίους αγώνες της καριέρας του.
Το μουντιάλ για μας πάντως πέταξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου