Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ Ο ΛΙΑΤΣΟΣ

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΤΟ STAR.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου