Ποινική δίωξη για απάτη κατ’ επάγγελμα σε βαθμό κακουργήματος με θύμα τον βιομήχανο Κωνσταντίνο Αγγελόπουλο άσκησε η Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών κατά του δικηγόρου Αθηνών Νικολάου Γοργία. Ο Κων. Αγγελόπουλος είχε μηνύσει τον Δεκέμβριο του 2007 τον Ν. Γοργία κατηγορώντας τον ότι του απέσπασε με απατηλές μεθόδους συνολικό ποσό 33 εκατομμυρίων ευρώ. Για την υπόθεση διενεργήθηκε προκαταρκτική εξέταση, η οποία διήρκεσε 22 μήνες και κατέληξε στην δίωξη του δικηγόρου.
Εξ άλλου το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών (απόφαση αριθμ. 232/2009) απέρριψε στο σύνολό της ως αναληθή την αγωγή του Ν. Γοργία κατά του Κων/νου Αγγελόπουλου, με την οποία ο δικηγόρος υποστήριζε ότι ο Κ. Αγγελόπουλος τού οφείλει 197 εκατομμύρια ευρώ για δικηγορικές αμοιβές του. Το δικαστήριο έκρινε ότι ο Ν. Γοργίας δεν δικαιούται καμία αμοιβή από τον βιομήχανο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου