Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Χαμός στη φυσούνα με Τοροσίδη και παίκτες του Ολυμπιακού



Ένα βίντεο με τους ανθρώπους του Ολυμπιακού να διαμαρτύρονται σε έντονο ύφος στον Πέτρο Κωνσταντινέα και στον βοηθό του για τη διαιτησία τους στον αγώνα με την Skoda στην Ξάνθη αναρτήθηκε στο Youtube.

Σε αυτό ο Βασίλης Τοροσίδης, ο Σάββας Θεοδωρίδης, ο Τάσος Μητρόπουλος και ο Γιάννης Μανιάτης είναι από εκείνους που έχουν πάει κοντά στον Μεσσήνιο ρέφερι και βρίζουν για το πέναλτι που δεν έδωσε στον διεθνή μπακ-χαφ κοντά στη λήξη της αναμέτρησης.

Από την πλευρά του, ο Ερνέστο Βαλβέρδε προσπαθεί να ηρεμίσει τους ποδοσφαιριστές του και τους στέλνει στα αποδυτήρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου