Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Δέσποινα Καμπούρη: "Δεν μπορώ να χειριστώ σωστά τα ερωτικά μου"

H Δέσποινα Καμπούρη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Άσης Μπήλιου «Stars System», όπου μίλησε για την προσωπική της ζωή και τη μητρότητα.
Σχετικά με τη μητρότητα και πώς εκείνη τη βιώνει, η παρουσιάστρια απάντησε: «Το ότι έφερα στον κόσμο το παιδί μου είναι η μεγαλύτερη αλλαγή της ζωής μου και είναι αλλαγή προς το καλό. Νιώθω πολύ καλά από τότε που γέννησα, νιώθω γεμάτη, ολοκληρωμένη, δεν μπορώ να στο εξηγήσω…».

Μάλιστα, την περίοδο που οι φήμες τη θέλουν να έχει μετακομίσει από το σπίτι που έμενε με το σύντροφό της και πατέρα του παιδιού της, Βαγγέλη Ταρασιάδη, σχολίασε για τον έρωτα: «Θα έλεγα ότι δεν είμαι εύκολη στον έρωτα, δεν είμαι καθόλου εύκολη βασικά. Σίγουρα δεν ερωτεύομαι εύκολα, καθόλου. Νομίζω ότι γενικώς δεν χειρίζομαι σωστά το θέμα "έρωτας". Δεν μπορώ να το εξηγήσω με λόγια… Δεν είμαι εύκολη σε αυτό το κομμάτι. Βάλε με να δουλεύω από τα πρωί μέχρι το βράδυ, μου αρέσει πάρα πολύ η δουλειά δεν τη φοβάμαι καθόλου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου