Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Γιώργος Χειμωνέτος: «Εχω πάει με 1500 γυναίκες»!!!

Για την απιστία, τη ζήλεια μέσα σε μια σχέση αλλά και τη σεξουαλική του ζωή μίλησε -μεταξύ άλλων- σε συνέντευξή του στην «Espresso» ο Γιώργος Χειμωνέτος.

«Ζηλεύω μόνο αν με προσβάλλει με τη στάση της η σύντροφός μου. Εγώ θέλω η γυναίκα μου να είναι κούκλα, να κυκλοφορεί και να την επιθυμούν όλοι. Θα ζηλέψω μόνο αν δώσει δικαίωμα», δήλωσε ενώ για την απιστία παραδέχθηκε πως «ναι, με έχουν απατήσει. Γιατί, εγώ τι είμαι; Δεν έχει να κάνει η ομορφιά, η παρουσία, το πώς είσαι, με αυτά. Δεν παίζουν κανέναν ρόλο».

 Όσο για τον συνολικό αριθμό των γυναικών που έχουν περάσει από το κρεβάτι του; «Υπολόγισε ότι έχω βρεθεί ερωτικά 25 χρόνια επί έναν Α αριθμό γυναικών το χρόνο. Νομίζω ότι είναι πολλές. Δεν τις καταγράφω, ούτε με απασχόλησε ποτέ το νούμερο…Πιθανολογώ πως ήταν 60 το χρόνο.. Βλέπεις, ταξιδεύαμε και πολύ…Νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος. Θεωρώ ότι πολλοί Ελληνες έχουν καλό όνομα σε αυτό το σπορ» είπε και ξεκαθάρισε πως, όταν ήταν σε σχέση, ήταν πάντα πιστός: «Τα χρόνια που είχα δεσμούς και συζούσα πρέπει να τα αφαιρέσεις. Δεν έχω απατήσει ποτέ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου