Στην επιστολή του, μεταξύ άλλων, τονίζει: «Στις 4 Οκτώβρη αλλάζουμε σελίδα. Βάζουμε όλοι μαζί τέλος στην καταστροφική για τη χώρα και το λαό μας δεξιά διακυβέρνηση. Οι συνθήκες βαθιάς κρίσης που ζούμε στην οικονομία, στην κοινωνία, στους δημοκρατικούς θεσμούς και στο πολιτικό σύστημα, επιβάλλουν στον καθένα από εμάς τώρα να αποφασίσουμε, να κινητοποιηθούμε και να συστρατευθούμε για μια νέα κοινωνική και πολιτική πλειοψηφία. Να διεκδικήσουμε τη μεγάλη νίκη και την ελπίδα για το λαό μας στον αγώνα του για έξοδο από την κρίση, για τη σωτηρία και την ανόρθωση της Ελλάδας.Ο Καραμανλής και η Ν.Δ. φεύγουν αφήνοντας πίσω τους μια «Ελλάδα-ανοχύρωτη χώρα» και το λαό μας απελπισμένο και απροστάτευτο απέναντι και στις συνέπειες της πιο βαθιάς οικονομικής κρίσης των τελευταίων δεκαετιών. Πραγματοποίησαν τη μεγαλύτερη ανακατανομή πλούτου από τα κάτω προς τα πάνω μέσα σε πεντέμισι χρόνια. Οδήγησαν τη μεγάλη λαϊκή πλειοψηφία σε απόγνωση με σκληρή λιτότητα, μείωση εισοδήματος και κατάργηση εργασιακών δικαιωμάτων, με έκρηξη της ανεργίας, απαξίωση της εργασίας και της κοινωνίας των εργαζομένων. Επιπλέον, κατεδάφισαν το κοινωνικό κράτος, ξεπούλησαν το δημόσιο πλούτο και υποβάθμισαν μέχρι διάλυσης τα δημόσια κοινωνικά αγαθά (Υγεία-Παιδεία-Ασφάλιση.
Καταδίκασαν τη Θεσσαλονίκη και ευρύτερα τη Β. Ελλάδα να ζει τα τελευταία χρόνια στο περιθώριο των ανεκπλήρωτων κυβερνητικών υποσχέσεων και στο σκοτάδι μιας θλιβερής πραγματικότητας, που συνθέτουν η αποβιομηχάνιση και η έκρηξη της ανεργίας, η ακρίβεια, η κερδοσκοπία και η κυριαρχία των ολιγοπωλίων στην αγορά. Όπως επίσης, το βάλτωμα των όποιων έργων ξεκίνησαν στην πόλη, ο εφιάλτης του κυκλοφοριακού καθώς και η περιβαλλοντική επιβάρυνση, που σταθερά υποβαθμίζουν το βιοτικό επίπεδο των πολιτών».
Ο Α. Τσοχατζόπουλος επισημαίνει ότι «με τις εκλογές έφτασε πλέον η ώρα να αφήσουμε πίσω την Ελλάδα της κρίσης, της χρεοκοπίας, της ηθικής και πολιτικής παρακμής» προσθέτοντας ότι «ο λαός τώρα ελπίζει ξανά στο ΠΑΣΟΚ. Γνωρίζει, ότι τόσο το ’81, όσο και το ’93, πραγματοποίησε μεγάλες ρήξεις, τομές και αλλαγές για την Ελλάδα και το λαό της. Στηρίχθηκε σε μια ευρύτατη προοδευτική λαϊκή πλειοψηφία και σε μια πλατιά δημοκρατική συμπαράταξη, όλοι μαζί ενάντια στη δεξιά. Η νέα λαϊκή πλειοψηφία που στηρίζει σήμερα το ΠΑΣΟΚ αναμένει αντίστοιχης εμβέλειας βαθιές και ριζικές αλλαγές, ανατροπές και ρήξεις. Να ανατάξει την οικονομία, να οδηγήσει τη χώρα στην έξοδο από την κρίση, να στηριχθεί σε ένα προοδευτικό πολιτικό σχέδιο ολοκληρωμένης, εθνικής και περιφερειακής, δημοκρατικής ανάπτυξης. Με επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Με κοινωνική δικαιοσύνη και αλληλεγγύη και σεβασμό στο περιβάλλον. Να αποκαταστήσει τις δημοκρατικές λειτουργίες, να ανακουφίσει τους φτωχούς και τους αδυνάτους, να δώσει και πάλι ελπίδα στους άνεργους και τους κοινωνικά αποκλεισμένους».
Ο Α. Τσοχατζόπουλος, καταλήγοντας, επισημαίνει: «για μια ακόμη φορά, δίνουμε τη μάχη μαζί για να αλλάξουμε τη σελίδα της ιστορίας. Στο μεγάλο ραντεβού της 4ης Οκτώβρη, που θα σφραγίσει το ξεκίνημα της νέας Πολιτικής Αλλαγής, θα είμαστε όλοι παρόντες. Προσωπικά και αυτή τη μάχη την δίνω σε συστράτευση και συμπόρευση με εσάς, τους συμπολίτες μου, στη Θεσσαλονίκη».
¨Ακη,Θα πας πρώτα φαντάρος και μετά θα μιλήσεις για Ελλάδα,εντάξει;
ΑπάντησηΔιαγραφή¨Αντε γεια!!!