Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 1.000 ευρώ, ανά εργαζόμενο χορηγείται άμεσα στους εργαζόμενους στις ασφαλιστικές εταιρίες του Ομίλου «ΑΣΠΙΣ» των οποίων ανεκλήθη η άδεια λειτουργίας, με απόφαση που υπέγραψε σήμερα η υπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας κα Φάνη Πάλλη-Πετραλιά.
Με την απόφαση αυτή υλοποιείται η πρώτη δράση από το «Ειδικό Πρόγραμμα» για τους πρώην εργαζόμενους του Ομίλου που είχε συμφωνηθεί μεταξύ της υπουργού και των εκπροσώπων των ασφαλιστικών εταιριών κατά τη συνάντηση τους την περασμένη εβδομάδα.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΑΕΓΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ 1000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΑΕΓΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ 1000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ?
ΑπάντησηΔιαγραφή